رویش مجدد موی سر با مزوتراپی

به احتمال زیاد بارها نام مزوتراپی مو را شنیده باشید و یا شاهد انجام مزوتراپی توسط اطرافیان خود بوده باشید، اما شاید این سوال همواره برای شما پیش آمده باشد که مزوتراپی برای رشد مجدد موهای از دست رفته موثر است یا نه؟ آیا با مزوتراپی می توان با ریزش مو مبارزه کرد؟ با ما همراه باشد تا بررسی اجمالی در مورد چگونگی روش انجام مزوتراپی و مزایای آن داشته باشیم.

رویش مجدد موی سر با مزوتراپی

در واقع، مزوتراپی یک روش درمانی بسیار مناسب برای درمان هر دو نوع الگوی طاسی مردانه و زنانه است. مزوتراپی تنظیم کننده عوامل رشد، پروتئین ها و ویتامین ها در پوست سر بیماران آلوپسی است. این روش درمانی بدون شک یک راه سریع برای بازگرداندن موهای از دست رفته در پی بازیابی تعادل هورمونی و مهار کردن اثرات هورمون های DHT است.

مزوتراپی چگونه بر روی رشد مجدد مو تاثیر می گذارد؟

روش مزوتراپی شامل تزریق مواد مغذی ضروری به مزودرم پوست سر است. متخصص پوست و مو پس از تشخیص علت ریزش مو، اقدام به تزریق می کند. پزشک با استفاده از یک سوزن نازک به 30 منطقه از ناحیه تحت درمان ویتامین ها، مواد معدنی، فیناستراید و مینوکسیدیل را به مقدار مورد نیاز به داخل مزودرم تزریق می کند. این درمان باعث جذب مواد مغذی توسط فولیکول های مو می شود. جذب این مواد به رشد فولیکول های موی نیمه خاموش شده کمک می کند و باعث می شود پوست سر به مقدار مناسب کراتین و اسیدهای آمینه ای که برای پوست مناسب است را تولید کند. به همین دلیل مزوتراپی مو یک درمان موثر برای تمام مشکلات مربوط به پوست سر و مو در نظر گرفته می شود.

مزایای مزوتراپی

روش درمانی مزوتراپی مو مزایای بسیاری دارد که روز به روز بیشتر مورد توجه متخصصین پوست و مو و افراد قرار می گیرد. برخی از این مزایا عبارتند از:

• موها را نرم و براق می کند
  • یک روش کاملا امن و بی خطر است
  • نیاز به بیهوشی و داروی بی حسی ندارد
  • در سریع ترین زمان ریزش مو را کاهش می دهد
  • شوره سر را کاهش می دهد

رویش مجدد موی سر با مزوتراپی

چه مدت زمان برای انجام یک دوره ی مزوتراپی مو لازم است؟

به طور کلی، این درمان یک بار در هفته برای فرد مراجعه کننده انجام می شود. زمانی که فرد شروع به مشاهده پیشرفت درمان می کند، درمان به طور متناوب، مثلا ماهی یکبار انجام می گیرد.

اغلب افراد پس از تکمیل درمان مزوتراپی مو، نتایج را مشاهده می کنند. توجه داشته باشید که نباید درمان را در میان مسیر متوقف کنید و ادامه ندهید، در این صورت نتایج مورد نظر را نخواهید گرفت.

چه انتظاراتی از مزوتراپی مو باید داشت؟

مزوتراپی مو می تواند بسته به مشکل شما، موارد زیر را فراهم کند:

• با افزایش مجدد مو موجب بیشتر شدن حجم مو می شود
  • از ریزش بیش از حد مو جلوگیری می کند
  • فولیکول های مو را تحریک می کند تا به مرحله ی آناژن برسند
  • باعث تقویت مو شده و درخشندگی از دست رفته مو را بازمی گرداند

آیا انجام مزوتراپی مو درد دارد؟

مزوتراپی که برای درمان ریزش مو و رشد مجدد موهای از دست رفته است بدون درد می باشد. با این حال ممکن است به علت ورود سوزن به سطح زیر پوست اندکی احساس درد داشته باشید. نزدیک به 90 تا 92 درصد از بیماران مبتلا به آلوپسی به نتایج عالی از مزوتراپی دسته یافته اند و هیچ کدام از این بیماران در مورد احساس درد در طول درمان شکایتی نداشته اند.

هزینه مزوتراپی مو

مزوتراپی مو نسبت به سایر روش های درمانی ریزش مو و رشد مجدد مو، هزینه زیادی ندارد. بنابراین تمام افراد می توانند بدون صرف هزینه های زیاد این روش درمانی را انتخاب کنند. اگر موهای شما به علت عدم تعادل هورمونی دچار ریزش شده است، نباید وقت خود را تلف کنید و آن را نادیده بگیرید، بهتر است سریعا برای کنترل و درمان ریزش موی خود نزد متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از هزینه های درمان، دریافت مشاوره رایگان و تعیین وقت قبلی با شماره تلفن 02122865826 تماس بگیرید.

آدرس کلینیک زیبایی مهرآور: تهران، خیابان شریعتی شمالی، خیابان خواجه عبدالله، جنب داروخانه وثوقی

برخی از خدمات کلینیک زیبایی دکتر نبی پور، کلینیک زیبایی در تهران:

تزریق بوتاکس

تزریق ژل لب