از بین بردن موهای زائد بدون درد و سوختگی با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا

از بین بردن موهای زائد با لیزر، روشی ملایم و بسیار موثر برای کاهش دائمی موهای ناخواسته در هر ناحیه از بدن است. انجام لیزر موهای زائد زمانی که مو در مرحله رشد است، موثر است. از آنجا که مو دارای یک چرخه ی رشد است، افرادی که برای از بین بردن موهای خود روش لیزر را انتخاب می کنند، به طور معمول به 4 تا 6 جلسه درمان با فاصله حدودا یک ماه برای دریافت حداکثر نتایج مثبت، نیاز دارند.

از بین بردن موهای زائد بدون درد و سوختگی با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا

در طول درمان لیزر موهای زائد

به طور معمول، مناطقی از بدن که باید تحت درمان قرار گیرند، چند روز قبل از لیزر باید موهای آن منطقه تراشیده شود. در روز درمان، قبل از انجام لیزر فرد می تواند از کرم موضعی بی حسی برای بی حس کردن ناحیه تحت درمان استفاده کند. اگرچه این مرحله نیاز نیست، زیرا در کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر نبی پور با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، جدیدترین دستگاه اس اچ آر 2017 ساخت کره برای از بین بردن موهای زائد، شما حداقل درد را در طول درمان، بدون سوختگی پوست تجربه خواهید کرد.

در طول درمان هم بیمار و هم تکنسینی که لیزر موهای زائد را انجام می دهد باید عینک ویژه ای را برای فیلتر کردن نور مضر دستگاه لیزر، بر روی چشم خود قرار دهند. تکنسین لیزر موهای زائد به درستی درجه لیزر را تنظیم می کند و ممکن است در ابتدا با اعمال لیزر در نقاط مختلف از بدن، از عدم حساسیت شما اطمینان حاصل کند. تنظیم قدرت لیزر، تعداد و فرکانس پالس برای بهینه سازی درمان با توجه به راحتی بیمار تحت نظر متخصص پوست و مو تنظیم می شود.

سپس انرژی لیزر بر روی فولیکول های مو با استفاده از لیزر دستی متمرکز می شود. بیشتر افرادی که برای لیزر موهای زائد خود به کلینیک زیبایی مراجعه می کنند، کم بودن درد و یا عدم ناراحتی را در طول این روش گزارش می دهند که با توجه به اندازه منطقه تحت درمان این نظرات متغیر است.

پس از درمان موهای زائد با لیزر

اگرچه بیماران می توانند بلافاصله پس از درمان لیزر به فعالیت های طبیعی خود بازگردند، اما ممکن است مقداری تورم و قرمزی در ناحیه تحت درمان رخ دهد. این عوارض جانبی پس از لیزر موهای زائد معمولا در عرض 24 ساعت از بین می رود. پماد بتامتازون، پماد سوختگی، ژل آلوئه ورا و لوسیون های ملایم ممکن است تحت نظر متخصص پوست و مو برای اعمال به منطقه تحت درمان تجویز شود تا تورم و قرمزی و خطر عوارض دیگر را به حداقل برسد. بسیاری از بیماران ناراحتی ناشی از لیزر را با آفتاب سوختگی جزئی مقایسه کرده اند.

جلسه دوم لیزر موهای زائد برای اکثر افراد، برای 4 تا 6 هفته پس از جلسه اول برنامه ریزی می شود. درمان تا زمانی که رشد موها به طور کامل متوقف شود، ادامه خواهد یافت.

بعد از گذشت چندین جلسه از لیزردرمانی، نتایج درمان شما مشخص خواهد شد. اکثر بیماران از کاهش 80 تا 90 درصدی موهای زائد خود لذت می برند. اگرچه نتایج حذف موی زائد با لیزر دائمی است اما برخی از بیماران ممکن است برای ثابت ماندن نتایج هر 6 ماه یکبار به یک جلسه یادآوری نیاز داشته باشند.

مناطق قابل درمان در لیزر موهای زائد

لیزردرمانی می تواند برای رفع موهای صورت و بدن مورد استفاده قرار گیرد، از جمله قسمت پشت بدن، سینه، زیربغل، دست ها، پاها و بیکینی. به طور کلی هر ناحیه از بدن که دارای موهای زائد و ناخواسته باشد می تواند از لیزر برای حذف آن استفاده کرد. اما ممکن است تعداد جلسات و مدت زمان هر جلسه با توجه به اندازه منطقه و ناحیه آن متغیر باشد:

حذف موهای صورت با لیزر

بسیاری از زنان با موهای ناخواسته در صورت خود به ویژه در اطراف ابروها، پشت لب بالا و چانه مواجه هستند. ممکن است مردان هم بخواهند موی صورت خود را به ویژه موهای بین دو ابرو و منطقه ریش را حذف کنند. لیزر موهای زائد یک روش سریع، ایمن و موثر برای کسانی است که علاقه مند به حذف موهای صورت خود هستند.

  • لب بالا

ناحیه پشت لب بالا یک ناحیه کوچک است و زمان کمتری برای لیزردرمانی – معمولا چند دقیقه – نیاز دارد. افرادی که دارای پوست سفید و موی سیاه هستند ممکن است بهترین کاندیدا برای روش حذف موهای زائد با لیزر باشند. قانون اساسی این است که که مو باید تیره تر از پوست باشد تا بتوان بهترین نتیجه را کسب کرد.

  • چانه

برخی از زنان موی ناخواسته در ناحیه چانه دارند. چانه همانند لب بالا، یک منطقه کوچک است که معمولا بسته به تعداد موهای زائد، زمان کمتری برای درمان نیاز خواهد داشت. بعد از درمان ممکن است در این ناحیه قرمزی و سوزش ایجاد شود، اما به طور کلی، حذف موهای زائد با لیزر در این ناحیه یک فرآیند نسبتا مستقیم، بدون عارضه و عادی است.

  • اطراف و بین دو ابرو

بسیاری از افراد روزانه برای مرتب کردن ابروها اقدام به شیو و اصلاح موهای اضافی می کنند و تداوم اینکار باعث می شود فرد به دنبال پیدا کردن یک راه حل دائمی باشد. حذف موهای صورت با لیزر می تواند به داشتن یک خط موی طبیعی در اطراف ابروها کمک کند. این روش ممکن است حدود 15 دقیقه طول بکشد و پس از درمان تنها اندکی تحریک جزئی در پوست رخ می دهد.

حذف موهای بدن با لیزر

حذف موهای بدن با لیزر معمولا نسبت به لیزر موهای صورت نیاز به مدت زمان بیشتری در هر جلسه دارد و این با توجه به وسعت منطقه، کاملا یک امر طبیعی است. ممکن است به تعداد جلسات بیشتری برای حدف موثر موهای بدن نیاز باشد. همه ی موها با سرعت یکسان رشد نمی کنند؛ بعضی از موها ممکن است در چرخه استراحت باشند در حالی که بقیه در چرخه رشد هستند. بنابراین، برای اطمینان از اینکه تمام موها در چرخه رشد خود تحت درمان لیزر قرار بگیرند نیاز به مراجعه مداوم با فواصل تعیین شده توسط متخصص زیبایی است. مدت زمان درمان کامل برای هر فرد متفاوت است. به طور کلی هرچه سطح ناحیه درمان بزرگتر باشد به زمان بیشتری برای پاکسازی موهای زائد در نظر گرفته می شود.

از بین بردن موهای زائد بدون درد و سوختگی با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا

  • خط بیکینی و ژنیتال

حذف موهای زائد در خط بیکینی و ناحیه ژنیتال یک فرآیند نسبتا سریع است که بین 15 تا 30 دقیقه طول می کشد. این منطقه از بدن ممکن است نیاز به 4 تا 8 جلسه لیزردرمانی داشته باشد تا کاملا صاف و بی مو شود.

 

Source: docshop

 


شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از هزینه های درمان، دریافت مشاوره رایگان پوست و مو و تعیین وقت قبلی با شماره تلفن 02186083958 تماس بگیرید.

آدرس کلینیک زیبایی مهرآور: تهران، خیابان شریعتی شمالی، خیابان خواجه عبدالله، جنب داروخانه وثوقی


 

برخی از خدمات کلینیک زیبایی دکتر نبی پور، کلینیک زیبایی در تهران:

تزریق بوتاکس

تزریق ژل لب

درمان گودی زیر چشم با فیلر

لیفت صورت با نخ

درمان خط خنده

زاویه سازی صورت با تزریق ژل

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *