ما همیشه از ظاهر خود بسیار آگاه هستیم. آیا بینی من خیلی بزرگ به نظر می رسد؟ آیا باید پیشانی خود را بلند کنم؟ شاید ، من باید کاشت پستان انجام دهم! ما در عصری هستیم که در آن افراد درگیر ایجاد تغییرات در سینه، ابروهای تاتو شده ، تغییر دادن لب ها و لیست بی پایان درمان های زیبایی هستند. هنگامی که کایلی جنر در سال 2015 از انجام فیلرلب خود، خودنمایی کرد ، زنان به شدت طرفدار فیلر لب شدند. اگر یکی از طرفداران فیلرلب هستید ، این مقاله مختص شماست. در ادامه بخوانید تا هر آنچه را که باید در مورد پرکننده های لب بدانید، را یاد بگیرید.

 

فیلر لب - همه چیزهایی که قبل از انجام آن باید بدانید!
فیلر لب و لیفت کننده لب چیست؟

بزرگ کردن لب روشی است که به لب زیبایی بیشتری می بخشد. معمولاً برای این روش از پرکننده های تزریقی لب یا پرکننده های پوستی استفاده می شود.
پرکننده های لب می توانند از انواع مختلفی برخوردار باشند ، اما پرکننده های هیالورونیک اسید (HA) محبوب ترین پرکننده هایی هستند که برای این روش استفاده می شوند. دلیل این است که HA یک ماده طبیعی است که در بدن شما یافت می شود. همچنین در مقایسه با سایر مواد ، اسید هیالورونیک در برابر تخریب مقاوم تر است و می تواند مدت طولانی تری در پوست شما بماند. هنگامی که HA داخل پوست خود شود ، چندین ماه طول می کشد تا تجزیه شود. این روش دائمی نیست ، بنابراین نیازی نیست که نگران انباشت آن در بدن خود باشید و در درازمدت ویران می شود.
پرکننده های HA فقط برای تقویت لب استفاده نمی شوند. آنها همچنین برای صاف کردن خطوط ریز ، خطوط لبخند و چین و چروک استفاده می شوند. بهترین چیزی که در مورد پرکننده های HA وجود دارد این است که اگر اشتباهی رخ دهد ، پادزهر وجود دارد که می تواند برای حل کردن پرکننده و معکوس تقویت لب استفاده کند. حتی اگر بتوان آن را معکوس کرد ، همیشه این احتمال وجود دارد که اشتباهی رخ دهد (خطرات بعدا در مقاله مورد بحث قرار می گیرند). بیایید به انواع پرکننده های لب که برای تقویت لب استفاده می شود ، بپردازیم.

انواع پرکننده های لب

سه نوع اصلی پرکننده لب وجود دارد که مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانید آنچه که شما می خواهید بشود. قبل از انتخاب هر یک از این موارد ، با پزشک متخصص پوست مشورت دقیق داشته باشید.

Restylane

این یک پرکننده لب هیالورونیک اسید است که می تواند آب را جذب کند ، مواد مغذی ضروری را به پوست شما منتقل کند و لب های شما را پر کند. هنگامی که این پرکننده در لب شما تزریق می شود ، مانند اسفنج کار می کند – آب را جذب می کند و سپس برای بزرگ شدن لب های شما را بزرگ می کند. از آنجا که این پرکننده دارای خاصیت ارتجاعی بالایی است ، می تواند لب شما را بالا ببرد. همچنین می تواند شکل لب شما را حفظ کند زیرا ویسکوزیته بالایی دارد. این پرکننده ها باعث می شوند لب های شما طبیعی و محکم به نظر برسند.

اگر می خواهید شکل مناسبی ایجاد کنید و حجم لطیفی به لب های خود اضافه کنید ، به دنبال آن بروید. ماندگار این نوع 6 تا 8 ماه طول می کشد.

Juvederm Volbella

این یک شرکت کننده نسبتاً جدید در دنیای پرکننده های لب است. در مقایسه با دو نوع دیگر پرکننده های لب ، کمترین غلظت اسید هیالورونیک را دارد. این حجم ظریف را به لب شما می افزاید و ظاهری کاملاً چشمگیر به آنها نمی بخشد. استفاده از این نوع باعث می شود پوست لب درخشنده ، جوان و شفاف به نظر می رسد.
اگر می خواهید لبهای ظریف و نرم و دارای ماندگاری طولانی باشد به دنبال آن بروید. ماندگاری این پرکننده حدود یک سال طول می کشد.

Juvederm Ultra XC

Juvederm Ultra XC بالاترین غلظت اسید هیالورونیک را دارد. با این وجود ، قابلیت ارتجاعی این پرکننده نسبت به پرکننده های Restylane و Juvederm Volbella کمتر است. این پرکننده لب باعث می شود که لب ها کاملتر به نظر برسند و خطوط عمودی لب را نرم کنند.
اگر نمی خواهید لبهای خود را بلند کنید بلکه کمی گسترش و حجم افقی می خواهید به دنبال این روش بروید. ماندگاری این روش تا یک سال ادامه دارد.
من می دانم که قبلاً در مورد مسیر انتخابی خود تحقیقاتی کرده اید . اما، صبر کنید! شما همچنین باید بدانید که این روش چگونه انجام می شود. در اینجا مختصراً از آنچه در طی روش فیلر لب اتفاق می افتد صحبت می کنیم.

 

فیلر لب - همه چیزهایی که قبل از انجام آن باید بدانید!

در طی فرایند فیلر لب چه انتظاری دارید؟

فیلر لب بسیار سریع انجام می شود. این اتفاقاتی است که یک بار در مطب پزشک خواهد افتاد:
پزشک ماده بی حسی موضعی را روی لب شما قرار می دهد. این کار برای جلوگیری از هرگونه ناراحتی و درد در طی فرایند انجام می شود.
پزشکان مناطقی را که پرکننده تزریق می شود را انتخاب می کنند.
پزشکان از سوزن های بسیار ریز استفاده می کنند تا لیفت کننده لب را به داخل لب شما تزریق کند.
سپس آنها می توانند برای مدیریت تورم مقداری یخ روی این منطقه بزنند.
بلافاصله پس از تزریق متوجه تفاوت در لب خواهید شد.
همانطور که نتایج آنها شگفت انگیز است ، برخی از عوارض جانبی موقت پرکننده های اسید هیالورونیک نیز وجود دارد. آنها را در زیر بررسی کنید.

عوارض و خطرات ناشی از آن در فیلر لب چیست؟

رایج ترین عوارض پرکننده لب شامل موارد زیر است:
ورم

کبودی

خونریزی (از نقاط تزریق)
زخمهای سرد و تاول (ممکن است دوباره فعال شوند)
با این وجود ، برخی از عوارض جانبی شدید پرکننده های لب نیز وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. این ها شامل:
تورم طولانی مدت (بیش از یک هفته یا 10 روز طول می کشد)
لبهای نامتقارن
توده ای در لبان شما است.
عفونت

زخم

لبهای سفت
زخم روی لب
از بین رفتن بافت (اگر تزریق به رگ خونی آسیب برساند)
واکنش آلرژیک (خارش ، قرمزی ، تورم)
اگر هر یک از این عوارض جانبی را تجربه کردید یا بعد از عمل دچار تب شدید شد سریعاً با پزشک خود تماس بگیرید.
بنابراین ، آیا کسی می تواند پرکننده های لب را دریافت کند؟ خوب ، فاکتورهای خاصی باعث می شوند که واجد شرایط این روش نباشید. در بخش بعدی مورد بحث قرار گرفته است.

آیا واجد شرایط فیلر لب هستید؟

در صورت داشتن موارد زیر از بزرگ شدن لب خودداری کنید.
مشکلات مربوط به لخته شدن خون
دیابت
تبخال دهان (در صورت وجود این بیماری به پزشک اطلاع دهید)
لوپوس

در صورت حساسیت به لیدوکائین یا حساسیت دیگری به پزشک خود اطلاع دهید. همچنین ، در مورد مکمل های گیاهی و داروهای مصرفی به آنها بگویید.
شما باید بلافاصله پس از پرکننده ، از لب خود مراقبت کنید. در زیر نکاتی ذکر شده است که می توانید دنبال کنید.
چگونه می توان از تغییر جدید خود مراقبت کرد؟
با پزشک خود مشورت کرده و در مورد شرایط مراقبت های بعدی صحبت کنید. برای مراقبت از تغییر جدید خود می توانید این نکات ساده را دنبال کنید:
روی لب خود یخ بمالید (بدون اینکه فشار بیاید).
آب بنوشید و آبرسانی کنید.
از خوردن غذاهای تند خودداری کنید (ممکن است به لب شما آسیب برساند).
از کشیدن سیگار خودداری کنید.
از استفاده از محصولات لب خودداری کنید.
به پرکننده ها اجازه دهید حداقل سه هفته قبل از بازگشت به روال معمول خود ، مرتب شوند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *